Garantie & klachten
Garantie
Wij geven om onze producten en streven naar de hoogste kwaliteit en tevredenheid van onze klanten. Hierom doen wij dan ook ons uiterste best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Mocht er binnen de garantieperiode een defect optreden als gevolg van fabricagefouten of materiaaldefecten, neem dan onmiddellijk contact met ons op. Wij zullen alles in het werk stellen om het probleem op te lossen en u een passende oplossing te bieden. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Houd er rekening mee dat de garantie niet van toepassing is op normale slijtage, onjuist gebruik, ongevallen, ongeoorloofde reparaties of wijzigingen aan het product.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken, wij nemen elke klacht serieus en proberen deze zo snel mogelijk en naar tevredenheid op te lossen. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Voor garantieclaims en klachten kunt u contact met ons opnemen via:
Scholten Hulpmiddelen
t.a.v. Klacht + ordernummer
E-mail: [email protected]