Verzenden & retourneren
Verzenden
Wanneer u een bestelling plaatst bij Scholten Hulpmiddelen, doen wij ons uiterste best om uw product(en) zo snel mogelijk te leveren. Wij maken gebruik van de koeriersdienst PostNL om ervoor te zorgen dat uw bestelling veilig en op tijd bij u aankomt. Bestellingen die op werkdagen vóór 16.00 uur zijn geplaatst, worden diezelfde nog dag verzonden. De levertijd kan variëren, afhankelijk van uw locatie en de beschikbaarheid van het product. U ontvangt een verzendbevestiging met trackinginformatie zodra uw bestelling onderweg is. Wanneer u zeker wilt weten of wij het product direct kunnen verzenden kunt u voor de zekerheid even telefonisch contact met ons opnemen. Op sommige producten zit een levertijd van 2 tot 5 werkdagen. Dit staat per product aangegeven. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.
Verzendkosten binnen Nederland, België en Duitsland
Bij bestellingen boven €49,95 binnen Nederland en naar België bieden wij gratis verzending aan. Voor bestellingen onder €49,95 rekenen wij een standaard verzendtarief van €6,95 binnen Nederland en €7,95 naar België. Deze kosten worden automatisch toegevoegd tijdens het afrekenen. Naar Duitsland wordt uw bestelling vanaf €100,- gratis verzonden, daaronder komen er €7,95 verzendkosten bij.
Koeriersbedrijven
Wij versturen bijna al onze pakketten met PostNL. Echter in sommige gevallen kan er om een bepaalde reden voor een andere vervoerder gekozen worden (bijvoorbeeld door het gewicht of formaat van het pakket of wanneer het vanuit een leverancier word verzonden).
Onze verzendpartners zijn zorgvuldig geselecteerd om betrouwbare en veilige levering van uw hulpmiddelen te garanderen. Mocht er onverhoopt iets misgaan tijdens het verzendproces, neem dan contact op met onze klantenservice, zodat wij u direct kunnen assisteren.
Bezorging PostNL
PostNL bezorgd op dinsdag t/m zaterdag.
Niet thuis?
Bent u niet thuis als de bezorger uw pakket wilt bezorgen? Vaak proberen ze het dan af te leveren bij uw directe buren. Lukt het niet om uw pakket af te leveren bij uw diecte buren? Dan kunt u de zending ophalen bij een Postkantoor bij u in de buurt. Het adres staat op het bericht dat de bezorger voor u heeft achtergelaten. U heeft twee weken om uw pakket op te halen. Vergeet niet een geldig legitimatiebewijs mee te nemen wanneer u het pakket ophaalt.
Retourneren
Wanneer u niet tevreden bent met uw aankoop, heeft u het recht om het product binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren.
Let op! Graag het oude verzendlabel met uw adres van de doos verwijderen.
U kunt het pakket retour sturen met een pakketdienst naar keuze. De retourkosten zijn voor uw eigen rekening, deze worden niet door ons vergoed. Zou u ons de track&trace code van de zending willen mailen zodra u het pakket heeft verzonden? Die staat op het verzendbewijs dat u heeft ontvangen bij het afgeven van uw pakket. Ook is het raadzaam om het verzendbewijs te bewaren totdat u van ons de bevestiging heeft gehad dat we het pakket in goede orde hebben ontvangen.
Zodra wij het geretourneerde product hebben ontvangen wordt het geïnspecteerd op gebruik en beschadigingen, wanneer alles in orde is zullen wij het aankoopbedrag terugstorten op uw rekening. Dit gebeurt binnen 5 dagen na ontvangst van het geretourneerde artikel. Hier ontvangt u ook een bevestigingsmail van.
Wij streven naar uw tevredenheid en zullen er alles aan doen om eventuele problemen op te lossen. Voor verdere vragen of assistentie kunt u contact opnemen met onze klantenservice.